W związku z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia, Biuro Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania w Szczecinie wprowadza zmiany w swoich godzinach otwarcia. Mieszkańcy powinni zwrócić uwagę na daty oraz godziny, w których biuro będzie dostępne. Szczegółowe informacyjne godziny pracy zostały już opublikowane. Warto również pamiętać o możliwościach, jakie oferuje e-sklep SPP.
Zgodnie z ogłoszeniem, Biuro Obsługi Klienta SPP będzie otwarte 23 grudnia w godzinach 7:00 – 17:00. W dniach 24-26 grudnia biuro będzie nieczynne, a także w Wigilię stanowisko obsługi przy ul. Czesława 9 nie będzie dostępne. Po świętach, 27 grudnia, biuro wznowi działalność, przyjmując interesantów od 7:00 do 15:00.
Warto także zaznaczyć, że e-sklep SPP dostępny jest przez całą dobę, co umożliwia mieszkańcom zakup abonamentów bez potrzeby udawania się do biura. Dodatkowo, jak co roku, w Wigilię oraz Sylwestra mieszkańcy Szczecina oraz odwiedzający nie będą musieli płacić za postój w Strefie Płatnego Parkowania. Więcej szczegółów dotyczących zasad funkcjonowania SPP można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
Źródło: Urząd Miasta Szczecin
Oceń: Zmiany w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta SPP w okresie świątecznym 2024
Zobacz Także