Nowy Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie


Marzena Nowowiejska – Wojciechowska została nowym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Szczecinie. Związek z Biurem Miejskiego Rzecznika Konsumentów trwa już ponad 23 lata, co czyni ją doświadczoną kandydatką na to stanowisko. Nowowiejska – Wojciechowska objęła funkcję po Longinie Kaczmarek, która przeszła na emeryturę. Decyzja o jej powołaniu została podjęta na podstawie pozytywnych ocen jej pracy oraz doświadczenia zawodowego.

Marzena Nowowiejska – Wojciechowska ma za sobą bogate doświadczenie zawodowe, które zdobyła w różnych rolach w ramach Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Rozpoczynając swoją karierę jako podinspektor, zdołała wspiąć się po szczeblach awansu, dochodząc do pozycji głównego specjalisty ds. ochrony praw konsumentów. Posiada również wykształcenie prawnicze, ukończyła studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz zdobyła wiedzę z zakresu zarządzania personelem.

W zespole Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów, którym kierować będzie Nowowiejska – Wojciechowska, pracuje 9 osób. Nowa Rzecznik ma na celu kontynuowanie dotychczasowych działań oraz wzmacnianie ochrony praw konsumentów w Szczecinie. W obliczu coraz bardziej złożonej rzeczywistości rynkowej, jej doświadczenie i znajomość specyfiki pracy mogą być kluczowe dla skutecznej ochrony interesów mieszkańców Szczecina.

Źródło: Urząd Miasta Szczecin


Oceń: Nowy Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie

Średnia ocena:4.66 Liczba ocen:15


Zobacz Także